Obserwatorzy

piątek, 20 lutego 2015

Zróbmy sobie parasolkę- DIY# 37

Witajcie! 
Czy podoba Wam się parasolka na tej kartce?

Jeśli tak to przygotowałam kursik jak ją wykonać.
(kliknij na foto ,aby powiększyć)




A efekt jest taki:
 W pracy wykorzystałam:
papier z kolekcji Moja Najmnilsza05
taśma dwustronna piankowa 2mm
różyczki papierowe
tusz Distrees Vintage foto
 papier z  kolekcji Lemoncraft: Sercem malowane

 Przypomnę Wam jeszcze że do 28 lutego możecie zgłaszać prace na wyzwanie:


Pozdrawiam i mam nadzieję, że kursik się przyda:) 



41 komentarzy :

  1. Dziękuję za fantastyczny, niezwykle czytelny kursik. Na pewno wkrótce go wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pomysł i kurs bardzo dobrze opracowany

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik! Dzięki za podzielenie się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i piękny kursik :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo. Nie wiedziałam że tak łatwo zrobić taką parasolkę. Dzięki za kursik, na pewno wkrótce wykorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna parasolka i świetny kurs,dziękuję na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł i śliczny efekt końcowy :) Wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta kartka, dziękuję za kurs, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jesteś niesamowita:))) Śliczna kartka z uroczą parasolką, dzięki za podzielenie się sposobem jej wykonania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna kartka - i te przeszycia, i te tuszowania... czy musze mówić o parasolce? Napewno skorzystam, będą to tylko klimaty quillingowe, bo jak inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kartka! Dzięki za kurs :) Trudno uwierzyć, że do zrobienia tego cuda wystarczy serwetka, wykałaczki i odrobina tuszu :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna parasolka! Dziękuję za ten kursik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna! I sam pomysł rewelacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. genialanie pomysłowa parasolka i ślicznie oprawiona . Dziękuję za czytelny kurs

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała! dzięki za kurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za kursik, być może skorzystam, bowiem bardzo mi się podoba kompozycja kwiatowa zawarta w parasolce :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł! Chyba go wykorzystam przy najbliższej okazji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł i świetnie pokazana jego realizacja - dzięki wielkie, że zachciałaś się tym podzielić; chętnie kiedyś skorzystam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wykorzystałam, dzięki. A oto efekt http://joyanna-joanna.blogspot.com/2015/04/urodzinowa.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Skorzystałam z kursu
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/2015/04/parasolka-z-kwiatami.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna i kartka i parasolka. Musze skorzystać z tego kursu. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czym kleiłaś różyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magikiem - jest na zdjęciach:)

      Usuń
    2. myślałam, że na gorąco, ja jakoś nie umiem tak zgrulać tej serwetki

      Usuń
    3. Rom-a bardzo ważne jest, aby podzielić koło na segmenty! Przy formowaniu i sklejaniu zawsze pomagam sobie szydełkiem lub igliczką. To też b istotne! Pokazałam to na zdjęciach ...życzę wytrwałości i mam nadzieję że uda Ci się. Pozdrawiam ,anias

      Usuń
  24. Świetny kurs, a parasolka wygląda bardzo elegancko :) na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto efekty :) Parasolka i podniszczona kartka z kwiatami :) https://pracowniaani.wordpress.com/2017/08/09/zainspirowana-artimeno/

      Usuń
  25. well this is so easy and so effective I tried to make an umbrella like this and it didn't work at all thank you for sharing will definately try this way

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudna,ślicznie dziękuję za kurs napewno wykorzystam. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.